Przetargi i ogłoszenia
OGŁOSZENIE O PRZETARGU USTNYM NIEOGRANICZONYM
Śląskie TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym dotyczącym sprzedaży nieruchomości gruntowej położonej w Czechowicach-Dziedzicach, obręb nr 0001 Czechowice, przy ulicy Płaskiej o łącznej powierzchni 3.906 m2.
- Przetarg ustny nieograniczony, zwany dalej Przetargiem, odbędzie się w dniu 18.03.2024 r. o godzinie 9.00 w siedzibie spółki pod adresem: 41-400 Mysłowice, Kołłątaja 8/E.
- Przedmiotem sprzedaży jest niezabudowana nieruchomość gruntowa o powierzchni 906 m2 składająca się z trzech działek o numerach ewidencyjnych 1040/6, 1036/18 i 1039/4. Nieruchomość położona jest w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Płaskiej, w obrębie ewidencyjnym Czechowice, objęta księgą wieczystą nr KA1P/00058822/6 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Pszczynie V Wydział Ksiąg Wieczystych. Działka jest niezagospodarowana. Przez działkę przebiega sieć wodna, gazowa, telekomunikacyjna. Wzdłuż zachodniej granicy sieć gazowa i wodna; wzdłuż wschodniej sieć komunikacyjna; wzdłuż południowej sieć gazowa, wodna i elektroenergetyczna. Działka oddzielona jest od drogi DK 1 ekranami dźwiękochłonnymi. Nieruchomość posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonym Uchwałą Nr XXVII/297/16 Rady Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach z dnia 29 listopada 2016 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Gminy Czechowice-Dziedzice położonego w rejonie Osiedla „Czechowie Górne”, przedmiotowa nieruchomość usytuowana jest na terenie oznaczonym symbolem U4, co oznacza: tereny zabudowy usługowej oraz· 2KDL1, co oznacza: tereny dróg i ulic publicznych klasy L – w niewielkim fragmencie, a także KDD5, co oznacza: tereny dróg i ulic publicznych klasy D - w niewielkim fragmencie.
- Nieruchomość jest wolna od wszelkich obciążeń.
- Cena wywoławcza 920.550,00 zł (słownie dziewięćset dwadzieścia tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych).
- Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w walucie polskiej, najpóźniej na cztery dni robocze przed datą przetargu, przelewem na rachunek bankowy wskazany w ogłoszeniu o przetargu.
- Wadium ustalane jest w wysokości 46.000,00 zł (słownie czterdzieści sześć tysięcy złotych).
- Przed przystąpieniem do przetargu każdy uczestnik winien:
- przedłożyć komisji przetargowej pisemne oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem nieruchomości oraz warunkami sprzedaży nieruchomości, wg wzoru przygotowanego przez Spółkę;
- okazać komisji przetargowej dokument tożsamości i umożliwić jego protokolarne oględziny;
- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisom do rejestrów, uczestnik przetargu winien przedłożyć aktualny wypis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG) wystawiony nie później niż 1 miesiąc przed wyznaczonym terminem przetargu, stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność, jeżeli działa przez pełnomocnika oraz dowód osobisty osoby reprezentującej;
- dokumenty wymienione w punktach powyżej winny być złożone co najmniej na pół godziny przed przetargiem.
- Minimalna wartość postąpienia w przetargu wynosi 500,00 zł ( pięćset złotych).
- Oferty ustne należy składać podczas Przetargu poprzedzając je podniesieniem ręki, niezwłocznie po podaniu przez Przewodniczącego komisji przetargowej do wiadomości uczestniczących w Przetargu przedmiotu Przetargu oraz jego ceny wywoławczej i minimalnej wysokości postąpienia. Zaoferowana cena przestaje wiązać, gdy inny oferent podczas Przetargu, przed ustaniem postąpień, zaoferował wyższą cenę.
- Po ustaniu zgłaszania postąpień, przewodniczący komisji przetargowej wywołuje trzykrotnie ostatnią, najwyższą cenę i zamyka przetarg, a następnie ogłasza imię i nazwisko albo nazwę lub firmę osoby, która wygrała przetarg.
- Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferował co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
- Wadium przepada na rzecz Spółki, jeżeli żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej.
- Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone w wysokości nominalnej na wskazane przez nich rachunki bankowe niezwłocznie (jednak nie później niż przed upływem 3 dni) po zamknięciu, odwołaniu, unieważnieniu lub zakończeniu dla nich przetargu wynikiem negatywnym. Wadium złożone przez nabywcę zostanie zarachowane na poczet ceny. Wadium przepada na rzecz Spółki, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy w formie aktu notarialnego.
- Uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, zostanie przez sprzedającego zawiadomiony po jego zakończeniu o terminie zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego.
- Protokół przetargu, sporządzony w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, podpisany przez przewodniczącego i członków komisji przetargowej oraz przez osobę wyłonioną w przetargu, jako nabywcę nieruchomości, stanowi podstawę do zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego.
- Protokół powinien zawierać informacje o:
- terminie, miejscu oraz rodzaju przetargu,
- oznaczeniu nieruchomości będącej przedmiotem przetargu według księgi wieczystej,
- obciążeniach nieruchomości i zobowiązaniach, których przedmiotem jest nieruchomość,
- osobach dopuszczonych i niedopuszczonych do przetargu wraz z uzasadnieniem,
- cenie wywoławczej nieruchomości, wysokości postąpienia oraz najwyższej cenie,
- uzasadnieniu rozstrzygnięć podjętych przez komisję,
- imieniu, nazwisku i adresie albo nazwie lub firmie oraz siedzibie osoby wyłonionej w przetargu jako nabywca nieruchomości,
- imionach, nazwiskach przewodniczącego i członków Komisji przetargowej,
- dacie sporządzenia protokołu.
- Cenę nabycia stanowi najwyższa cena osiągnięta w Przetargu.
- Oferent, któremu udzielono przybicia, zobowiązany jest wpłacić na wskazany rachunek bankowy Śląskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Mysłowicach , nie później niż na 3 dni przed dniem podpisania umowy sprzedaży nieruchomości, kwotę 100% ceny wylicytowanej w Przetargu, powiększoną o należny podatek VAT oraz pomniejszoną o kwotę wpłaconego wadium. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień uznania wskazanego rachunku bankowego na wymaganą kwotę.
- Nabywcy, który nie uiścił ceny nabycia przed podpisaniem aktu notarialnego, jak również, który nie stawił się bez usprawiedliwienia w terminie wskazanym w zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 14 niniejszego ogłoszenia, nie przysługuje roszczenie o przeniesienie prawa własności nieruchomości, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
- Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy w formie aktu notarialnego oraz postępowania wieczysto księgowego obciążają nabywcę nieruchomości.
- Obciążenia podatkowe, związane z nabywaną nieruchomością, nabywca jest zobowiązany ponosić od dnia wydania mu nieruchomości, będącej przedmiotem przetargu lub nabycia własności nieruchomości jeżeli nabycie nastąpiło przed wydaniem. W przypadku uregulowania w/w opłat przez Spółkę, nabywca jest zobowiązany zwrócić je w wysokości proporcjonalnej do czasu od objęcia przedmiotu przetargu w posiadanie lub nabycia własności (w zależności które zdarzenie następuje pierwsze), na podstawie dokumentów księgowych wystawionych przez Spółkę.
- Udział cudzoziemców w przetargu uregulowany jest następująco:
- cudzoziemcy mogą brać udział w przetargu na warunkach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2278 z późn. zm.).
- cudzoziemiec zobowiązany zgodnie z w/w ustawą do uzyskania zezwolenia na nabycie nieruchomości, który przed wygraniem przetargu nie uzyska zezwolenia, będzie zobowiązany do podpisania umowy przedwstępnej i zapłaty połowy ceny nabycia stanowiącej zadatek, o którym mowa w art. 394 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
- zawiadomienie o terminie i miejscu zawarcia umowy ostatecznej, nastąpi w terminie 14 dni od dnia pisemnego poinformowania Organizatora przetargu przez nabywcę o otrzymaniu zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości. W przypadku naruszenia obowiązku poinformowania o otrzymaniu zezwolenia, termin 14 dni, o którym mowa wyżej biegnie od dnia powzięcia wiadomości przez Organizatora przetargu o wydaniu zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości przez osobę, która wygrała przetarg. Nabywca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia nie później niż 4 miesiące od dnia podpisania umowy przedwstępnej.
- w uzasadnionych przypadkach Organizatorowi przetargu przysługuje, na wniosek nabywcy prawo do przedłużenia terminu określonego w lit. c).
- w przypadku nie uzyskania przez nabywcę w/w zezwolenia z przyczyn leżących po jego stronie, zadatek oraz wadium nie podlegają zwrotowi.
- Spółka zastrzega sobie prawo odstąpienia od Przetargu w każdym czasie bez podania przyczyny oraz unieważnienia Przetargu w przypadku naruszenia przepisów prawa. Zastrzega się również prawo zmiany ogłoszenia lub warunków Przetargu, z tym, że może to nastąpić w terminie nie później niż na cztery dni przed wyznaczonym w ogłoszeniu terminem Przetargu.
- W przypadku gdy Przetarg nie dojdzie do skutku, zostaje wyznaczony termin kolejnego przetargu, o ile nie zostanie podjęta przez Zarząd Spółki decyzja o rezygnacji ze sprzedaży lub zastosowaniu innej procedury sprzedaży. Zasady jego prowadzenia zostają niezmienione, z wyjątkiem ceny wywoławczej.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU USTNYM NIEOGRANICZONYM
Śląskie TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym dotyczącym sprzedaży nieruchomości gruntowej położonej w Czechowicach-Dziedzicach, obręb nr 0001 Czechowice, przy ulicy Płaskiej o łącznej powierzchni 3.906 m2. Więcej informacji można znaleźć na stronie: BIP Śląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - Ogłoszenie o przetargu ustnym na sprzedaż nieruchomości
POSZUKIWANA FIRMA
Śląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Mysłowicach poszukuje firm chętnych do naprawy kostki brukowej oraz zapadających się studzienek ściekowych, znajdujących się na terenie budynku należącego do spółki w Łaziskach Górnych. Zainteresowane firmy prosimy o kontakt pod numer telefonu: 607 405 843 oraz mailowo: myslowice@slaskietbs.pl
ZAPYTANIE CENOWE CELEM OSZACOWANIA CENY
dotyczące zamówienia nieobjętego regulacją ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pózn. zm., dalej zwanej
„PZP”) na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1) PZP
Śląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mysłowicach, adres: ul. H. Kołłątaja 8/E , 41 – 400 Mysłowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000076605 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice - Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, legitymująca się numerem REGON: 072379704, NIP: 9372313177, o kapitale zakładowym w wysokości 13.250.500,00 zł, adres poczty elektronicznej: myslowice@slaskietbs.pl ; telefon: 607-405-843, zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:
„Świadczenie usługi dozoru obiektu terenów po byłej kopalni KWK Mysłowie, mieszczącego się przy ul. Bytomskiej.”
- Opis przedmiotu zamówienia
Usługa całodobowego, bezpośredniego dozoru obiektu dla nieruchomości należącej do Zamawiającego, położonej w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej, obejmującej działki: 557/17, 558/17, 559/17, 548/17, 547/17, 733/106, 612/106, 636/106, 637/106, 640/106, 556/17, 457/154, 578/154, 161/169, 1394/169, 663/106, 662/106, 661/106, 660/106, 549/17, 546/17, 545/17, 544/17, 654/106, 664/106, 665/106, 666/106, 667/106, 706/106, 707/106, 725/106, 728/106, 7321/106, 551/17, 552/17, 553/17, 554/17, 555/17, 560/17, 97/17, 616/106, 617/106, 620/106, 622/106, 625/106, 626/106, 627/106, 629,106, 630/106, 631/106, 633/106, 634/106, 638/106, 653/106, 655/106, 656/106, 658/106, 659/106, 577/106 obręb Mysłowice 0007
o powierzchni 90.775 m2 wraz ze znajdującymi się tam budynkami przez okres 6 miesięcy.
Na terenie znajduje się 38 budynków i budowli, w tym obiekty objęte ochroną konserwatorską, które podlegają ochronie:
- budynek Rehabilitacji i Sali Sportowej;
- budynek maszyny wyciągowej Szybu Łokietek;
- wieża nadszybowa Szybu Łokietek;
- budynek kompresowni (budynek sprężarek obok Szybu Jagiełło);
- budynek magazynu maszyny wyciągowej szybu Łokietek;
- budynek elektrowni.
- Usługa obejmuje w szczególności:
- a) zabezpieczenie terenu przed przedostawaniem się osób nieuprawnionych,
- b) kontrolę ruchu osobowego przez pracowników dozoru, mającą na celu niedopuszczenie do wtargnięcia na teren chronionego obiektu osób, których wejście z punktu widzenia celów dozoru jest niepożądane oraz niedopuszczenie do wyjścia z dozorowanego obiektu osób, wobec których istnieje podejrzenie dokonania czynu przestępczego,
- c) kontrolę ruchu materiałowego przez pracowników dozoru,
- d) kontrolę ruchu pojazdów w obrębie dozorowanego obiektu,
- e) dozór mienia zakładu przed kradzieżą, rabunkiem i innymi formami zaboru mienia oraz ujawnianie faktów marnotrawstwa i dewastacji w obrębie terenów chronionych,
- f) dozór i zabezpieczenie zakładu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających
porządek publiczny, - g) przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na terenie zakładu,
- h) zabezpieczenie i kontrola bramy wjazdowej i wyjazdowej,
i)bezzwłoczne informowanie pracownika spółki w postaci notatki służbowej
o przestępstwach i wykroczeniach popełnianych na terenie chronionym. Kontrolę
i nadzór nad służbą dozoru sprawował będzie ze strony Zamawiającego pracownik spółki,
- j) nadzór i bieżącą obsługę (podgląd) systemu monitoringu,
- k) zapoznanie się z rozkładem budynków dozorowanego obiektu oraz rozmieszczenia poszczególnych pomieszczeń,
- l) zapoznanie się z rozmieszczeniem urządzeń gaśniczych (hydranty, gaśnice) i innych instalacji wpływających na stan bezpieczeństwa ppoż.,
- m) znajomość numerów telefonów Zamawiającego oraz telefonów alarmowych,
- n) dbanie o porządek i ład w obrębie pełnionego posterunku.
Zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania przepisów BHP, P.POŻ. oraz wewnętrznych przepisów dotyczących zasad bezpieczeństwa i porządku pracy w czasie realizacji usług na terenie Zamawiającego.
Świadczenie usług w ramach przedmiotu umowy odbywać się będzie 24 godziny na dobę,
w dni robocze oraz w dni wolne od pracy (we wszystkie dni roku). Zleceniobiorca zobowiąże się świadczyć usługi dozoru mienia w ramach niniejszej umowy przez 4 pracowników (jeden pracownik 8 godzin na zmianie).
Pracownicy powinni być wyposażeni w:
- środki łączności bezprzewodowej (np. telefony komórkowe) umożliwiające stały (nieprzerwany) kontakt Zamawiającego z pracownikami Wykonawcy i pracowników Wykonawcy z Zamawiającymi, Policją, Strażą Miejską,
- dokumentację taką jak:
* książka służby,
* książka ruchu pojazdów samochodowych,
* notatka służbowa.
Obiekt posiada jedną czynną bramę wjazdową. Na wyżej wymienionym terenie jest dostęp do mediów oraz sanitariatów.
- Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji umowy: 6 miesięcy.
- Cena
Przy wyborze oferty jedynym kryterium oceny oferty jest cena.
- Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać pisemnie na adres Zamawiającego, mailowo na adres: myslowice@slaskietbs.pl lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 5 maja.
- Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie, w tym także po wyborze oferty bez podania przyczyny.
Lista załączników:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 1
(Formularz ofertowy)
…....................................................
Data i miejscowość
FORMULARZ OFERTOWY
dla postępowania o świadczenie usługi dozoru obiektu po byłej kopalni KWK Mysłowice mieszczącego się przy ulicy Bytomskiej
ZAMAWIAJĄCY:
Śląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mysłowicach
WYKONAWCA:
- Nazwa firmy:…........................................................................................................................
- Adres (kod, miejscowość, województwo, powiat):…............................................................
……………………………………………………………………………………………....
- Ulica, nr domu, nr lokalu:…....................................................................................................
- Internet : http : // …..................................., e-mail:…...........................................................
- Telefon: ….........................................….................................................................................
- Wpis do rejestru lub ewidencji ….........................................................................................
- Regon:….................................................................................................................................
- NIP:…....................................................................................................................................
- Nazwa banku:….....................................................................................................................
- Nr konta:…...........................................................................................................................
Nawiązując do zapytania ofertowego o zawarcie umowy na świadczenie usługi dozoru obiektu terenu po byłej Kopalni KWK Mysłowice mieszczącego się przy ulicy Bytomskiej.
Miesięczna opłata za dozorowanie przedmiotowej nieruchomości na okres 6 miesięcy wynosi:
netto: …………………………………………………………………………….............zł,
słownie - .................................................................................................................. zł netto
podatek VAT .................%, tj. ...........................................................................................zł;
brutto: ……………………………………………………………………………............zł,
słownie - ..................................................................................................................zł brutto
- Oświadczam, że odbyliśmy wizję lokalną i zapoznaliśmy się z warunkami niniejszego zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz że zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
- Oświadczam, że uważamy się za związanych ofertą na czas wskazany w zapytaniu ofertowym dotyczącej niniejszego postępowania.
………........................................................................................................................
Imię i nazwisko i podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
Zlecenie zostanie udzielone Oferentowi, który zaoferował najniższą cenę za realizację zadania: Centrum Ochrony Security Sp. z o. o.
Mysłowice, dnia 06.04.2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty z dnia 06.04.2022 roku
na zabezpieczenie studzienek znajdujących się na terenie byłej kopalni KWK Mysłowice
zlokalizowanej przy ul. Bytomskiej
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na zabezpieczenie studzienek znajdujących się na terenie byłej kopalni KWK Mysłowice, zlokalizowanym przy ul. Bytomskiej w Mysłowicach.
- Informacje ogólne.
- zamawiający: Śląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres siedziby: ul. H. Kołłątaja 8/E, 41-400 Mysłowice,
- do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 2019),
- niniejsze zaproszenie do złożenia oferty jest adresowane do więcej niż jednego Wykonawcy i tym samym nie może być uznane przez Wykonawców za ofertę ze strony Zamawiającego, w rozumieniu odpowiednich przepisów K.c., a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 K.c.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres zadania obejmuje:
- Wykonanie zabezpieczenia studzienek znajdujących się na terenie byłej kopalni KWK Mysłowice, zlokalizowanym przy ul. Bytomskiej w Mysłowicach.
- Przestrzeganie zaleceń dotyczących bezpieczeństwa w zakresie bhp i przepisów przeciwpożarowych.
- Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych robót nie przewidzianych umową.
- Informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na prawidłowy przebieg przedsięwzięcia.
- Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac.
- Termin realizacji.
Umowa zostanie zawarta na czas określony.
- Dodatkowe wymagania Zamawiającego.
Brak
- Osoba do kontaktu z oferentami.
Magdalena Drabek, tel. 607405843
e-mail: myslowice@slaskietbs.pl
- Opis sposobu przygotowania oferty, wymagania dotyczące oferty.
- Ofertę należy złożyć na załączonej karcie ofertowej (zał. nr 1 do zaproszenia).
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej (na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym).
- Wypełniona karta ofertowa (zał. nr 1 do zaproszenia) musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Złożenie oferty, która nie będzie zawierać istotnych elementów zamówienia, bądź zostanie złożona po upływie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do składania ofert, spowoduje pozostawienie jej bez rozpatrzenia.
- Do oferty należy załączyć:
- dokumenty potwierdzające, że jest osobą (podmiotem) zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienia w zakresie objętym zaproszeniem.
- Termin ważności oferty (termin związania ofertą).
Wymagany termin ważności oferty: 30 dni od daty złożenia oferty.
- Warunki płatności.
- Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od dnia dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego.
- Kryteria oceny ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę o najniższej cenie, która spełnia wymagania dotyczące oferty oraz wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
- najkorzystniejsza rozpatrzona oferta będzie stanowiła podstawę do zawarcia umowy, o ile cena tejże oferty nie przekroczy środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zadania,
- cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
- Miejsce oraz termin składania ofert.
- oferty według załączonego wzoru należy składać w siedzibie Zamawiającego: 41-400 Mysłowice,
H. Kołłątaja 8/E, lub za pośrednictwem poczty, w tym elektronicznej (email), - termin składania ofert upływa w dniu 20.04.2022 r. o godz. 12:00,
- w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty email o terminie złożenia decyduje jej wpływ do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili i bez podania przyczyny.
........................................................... (pieczęć firmowa Wykonawcy) |
|
Załącznik nr 1 do zaproszenia
........................................................... (miejscowość, data) |
Karta ofertowa
Zamawiający:
Śląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres: 41-400 Mysłowice, ul. H. Kołłątaja 8/E
Wykonawca/y:
Nazwa (firma): |
Adres: |
Województwo: |
Powiat: |
Numer właściwego rejestru: |
Regon: |
NIP: |
Bank: |
Nr rachunku bankowego: |
Tel: |
e-mail: |
Internet: |
- Składając ofertę w odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na zabezpieczenie studzienek znajdujących się na terenie byłej kopalni KWK Mysłowice, zlokalizowanym przy ul. Bytomskiej w Mysłowicach.
cena netto: ………………………………………….. PLN
słownie: ……………………………………………………………………………………………………………….
- Oświadczenia Wykonawcy:
- oświadczam, że zapoznałem się z treścią załączonej umowy, i zobowiązuję się do jej podpisania bez zmian,
- oświadczam, że cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia,
- oświadczam, że termin realizacji zamówienia wyniesie 30 dni od dnia podpisania umowy,
- oświadczam, że uznaję się za związanego treścią niniejszej oferty, przez okres 30 dni od daty złożenia oferty,
- wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zaproszeniu do składania ofert,
- oświadczam, że spełniam wszystkie wymagania zawarte w zaproszeniu do składania ofert,
- oświadczam, że zapoznałem się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń,
- oświadczam, że uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty.
- Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy będzie:
………………………………………………………………………………………………………………………………
- Załączniki do oferty:
Brak
|
………………………………..................................... (odpis(y) osoby(ób) uprawnionej(ych), pieczęcie) |
POSZUKUJEMY FIRM DO WSPÓŁPRACY
Śląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Mysłowicach poszukuje do współpracy firmy remontowo - budowlanej oraz dekarskiej na terenie Mysłowic. Bielska-Białej oraz Łazisk Górnych. Zainteresowane współpracą firmy prosimy o kontakt pod numer telefonu: 607 405 843 oraz mailowo: slaskietbs@slaskietbs.pl.
Informujemy, że do realizacji zadania „Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego (wielobranżowego) remontu wraz z przebudową i termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w części parteru, zlokalizowanego w Mysłowicach przy ul. Rynek 16 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę” wybrano pracownię projektową: Biuro Usług Projektowych „Severyn Projekt” arch. Grzegorz Seweryn z Mysłowic.
zaproszenie do złożenia oferty z dnia 23.04.2019 roku
na wykonanie projektu budowlano - wykonawczego (wielobranżowego) remontu wraz z przebudową i termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w części parteru, zlokalizowanego w Mysłowicach przy ul. Rynek 16 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Zaproszenie_do_złożenia_oferty_RYNEK_16.pdf
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pod nazwą:
„Przebudowa i termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Wielkiej Skotnicy 41 w Mysłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną”
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Przedmiar robót wewnętrznych instalacja elektryczna
Przedmiar robót wewnętrznych instalacja niskoprądowa
Przedmiar robót wewnętrznych instalacja wod-kan oraz centralnego ogrzewania
Przedmiar robót wewnętrznych roboty rozbiórkowe i budowlane
UWAGA!!!
Termin składania ofert został przesunięty na dzień 20.06.2017 roku, godz. 15.00
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 30/05/2017
Adres strony internetowej (url): www.slaskietbs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.slaskietbs.pl/przetargi_i_ogloszenia
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2017-06-13, godzina: 15:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2017-06-20, godzina: 15:00
Pytania i odpowiedzi:
(Pytania prosimy kierować WYŁĄCZNIE drogą mailową na adres: slaskietbs@slaskietbs.pl)
W związku z wpływem do Zamawiającego pytań w sprawie postępowania na:
Przebudowa i termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Wielkiej Skotnicy 41 w Mysłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – znak sprawy 1/2017/TBS działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 poz 2164 z późn. zm.) Zamawiający udziela odpowiedzi na postawione pytania:
1. Czy podczas prac budowlano-wykończeniowych związanych z realizacją zamówienia omawiany obiekt będzie
czynny/użytkowany przez osoby w nim urzędujące/mieszkające?
Odpowiedź: Budynek jest już całkowicie wyłączony z użytkowania i niezamieszkały.
2. W związku z zapisem w umowie, iż całkowity koszt wykonania robót nie może przekroczyć kwoty udzielonego zamówienia oraz
ze względu na charakter zamówienia, złożoność tematu i związaną z tym znaczną ilością dokumentacji przetargowej, z którą
Wykonawca musi się zapoznać i na jej podstawie dokonać wyceny, a także krótki okres przygotowania oferty zwracam się z prośbą
o przesunięcie terminu składania ofert o okres umożliwiający dokonanie rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź: Zgodnie z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert informujemy, że termin został przesunięty na dzień
20.06.2017 roku (wtorek).
3. W załącznikach do postępowania brak szczegółowych projektów dotyczących:
- instalacji zewnętrznych (m.in.: przebudowy istniejącego ciepłociągu, wykonania nowego przyłącza wodociągowego, wykonania kanalizacji deszczowej)
- drogi podjazdowej z miejscami postojowymi
- chodnika dla pieszych i placu gospodarczego
Czy Zamawiający dysponuje w/w dokumentacją? Jeżeli tak to proszę o jej zamieszczenie lub przekazanie na płycie CD.
Odpowiedź: Zakres opracowania obejmował Projekt Zagospodarowania terenu z dyspozycjami instalacyjnymi i budowlanymi
zawartymi w części opisowej oraz rysunkowej, a także przedmiar dotyczący powyższych robót - wystarczający dla
przygotowania całościowej oferty. Szczegółowe dane zostaną ustalone w trakcie robót budowlano - instalacyjnych - sugerowany
jest ogląd terenu i najbliższego otoczenia, a także pomieszczenia technicznego z wymiennikownią i przyłączem wody.
4. Proszę o odpowiedź, czy Oferent może swobodnie kształtować przedmiary wg. własnego uznania tzn. zmieniać podstawy wyceny,
zmieniać ilości obmiaru? Czy należy dokonać wyceny wg. załączonego przedmiaru z zachowaniem ilości i podstaw KNR?
Odpowiedź: Oferent winien złożyć ofertę zgodną z przedmiarami Inwestora.
5.
- Na rysunku przekrój B-B jest zapis „BARIERKA BALKONU WG. RYSUNKU WYKONAWCZEGO”. Proszę o potwierdzenie, iż Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego oraz że całą dokumentację jaką posiada na w/w zadanie udostępnił oferentowi na płycie CD.
- Czy Zamawiający posiada rysunek: Zestawienie stolarki”? W przedmiarach widoczne są oznaczenia drzwi np. D1, D2, D3…. Nie ma takowych oznaczeń na rzutach parteru i piętra. Jak oferent ma odróżnić i czym się różnią drzwi D3 od drzwi D4? Wymiar wg. przedmiaru mają identyczny 0,90*2,05m.
- Na rzucie parteru rys. A-01 w osiach J-K, widoczny jest wiatrołap. Brak w przedmiarach pozycji dotyczącej tegoż wiatrołapu. Z rysunku wynika (sądząc po grubości ścinek) ,iż nie jest to konstrukcja murowana. Proszę o zamieszczenie rysunków i szczegółowego opis wiatrołapu oraz uzupełnienie przedmiarów.
- 57 przedmiaru „ROBOTY ROZBIÓRKOWE I BUDOWLANE”: Obmiar do pozycji powinien wynosić 0,284 tony, a nie 0,315 tony. Proszę o poprawę obmiaru.
- Proszę o podanie klasy ścieralności (w ST mowa o AC3 – jednak ze względu na niską odporność na ścieranie, rzadko stosowane na chwilę obecną) i koloru paneli podłogowych.
- Proszę o podanie minimalnych parametrów pralek, jakie należy dostarczyć.
- Czy na pewno parapety zewnętrzne maja być z PCV, tak jak jest to w przedmiarze? Czy nie powinny być to parapety stalowe?
- 87 przedmiaru: „ZAGOSPODAROWANIE TERENU”: proszę o podanie ilości i rodzaju krzewów liściastych, które należy wycenić w tej pozycji.
- Brak w przedmiarach pozycji dot. dostawy wycieraczki systemowej widocznej na rysunkach. Proszę o uzupełnienie przedmiaru o pozycję.
Odpowiedź:
- Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego barierki. Pełna dokumentacja papierowa znajduje się w siedzibie Zamawiającego, do wglądu w godzinach 8:00 – 15:00.
- Drzwi należy wycenić według przedmiaru oraz zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji.
- W przedmiarze robót zewnętrznych jest pozycja rozbiórka wiatrołapu. Należy przyjąć wykonanie nowego – podobnego. Koszt według kalkulacji własnej.
- Należy przyjąć obmiar Zamawiającego.
- Należy przyjąć klasę zbliżoną (porównywalną) ścieralności. Kolor do uzgodnienia w trakcie realizacji.
- Pralki (poz. 58), lampy (poz. 81, 82 i 83) i platformę dla osób niepełnosprawnych (poz. 67) należy wykreślić z przedmiaru i nie uwzględniać w wycenie.
- Parapety zewnętrzne należy uwzględniać tak jak w przedmiarze.
- Ilość krzewów liściastych należy uwzględniać zgodnie z pozycją 87 przedmiaru zagospodarowanie terenu (250 szt.), wysokość krzewów proszę przyjąć nie mniejszą niż 70 cm
- Wycieraczkę systemową proszę przyjąć według rysunki D-07, dokonać wyceny w oparciu
o kalkulacje własne.
6. W SIWZ np. pkt. 11 ppkt 4) (SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA) powołują się Państwo na art. 24
ust 1.: „a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1”. Czy zatem w miejsce w/w oświadczenia należy
przedstawić wydruk z CEiDG, skoro oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 jest już na załączniku nr 5 do
SIWZ, który to należy dołączyć do oferty?
Odpowiedź: Wykonawca będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, składa tylko oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia (art. 24 uPzp), natomiast w przypadku Wykonawcy posiadającego przymiot przedsiębiorcy konieczne jest
złożenie oprócz oświadczenia jw. dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności (CEIDG / KRS / inne).